آوا باکس وی باکس عصربازی
 
عصربازی
دانلودبازی وبرنامه آندرويد و کامپيوتر/کارتون ومستندو...
 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCHW3 مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

YouWave Android – به راحتی بازی ها و برنامه های موردعلاقه ی گوشی های آندرویدی خود را برروی ویندوزهای مایکروسافت اجرا کنید . برای اجرا نیازی به گوشی ندارید و در واقع یک شبیه ساز می باشد که کار با آن بسیار آسان است . بازیهای آندرویدی خود را با ویندوز اجرا کنید و این نسخه قابلیت چند نفره (آنلاین) بازی کردن را نیز دارد . به طور کلی این برنامه برای کسانی که قصد تست نرم افزارها و بازیهای آندروید را دارند بسیار مناسب است و از طریق آن با کاربردها و قابلیت های سیستم عامل آندروید آشنا می شوند . این نرم افزار برروی ویندوز های XP/Vista/7 نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد و از آندروید ۲٫۳ نیز پشتیبانی می کند .

 

YouWave Android اجراي برنامه هاي آندرويد برروي ويندوز با YouWave Android v2.0.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

XYplorer در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer اکسپلورر حرفه ای سیستم به نام XYplorer v10.50.0000

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید ویندوز خود را با استفاده از فلش و یا سایر وسیله های قابل حمل مانند مموری ، کارت های حافظه و … نصب کنید که در حالت عادی این کار عملی نیست . با استفاده از نرم افزار WinUSB Maker می توانید ویندوز خود را از طریق USB نصب کنید که این برنامه یو اس بی مورد نظر شما را دارای bootable می کند . ویندزو خود را از یک DVD ، پوشه نصب و یا یک فایل ISO انتخاب کنید و به آن قابلیت نصب شذن از طریق پورت USB را بدهید . پشتیبانی از کارت حافظه های بیشتر از ۱ ترابایت ، شناسایی خودکار پوشه نصب ویندوز ، پشتیبان کامل از درایو USB از جمله بخش بوت MBR ، قابلیت نصب ویندوزهای ۸ و ۷ ، Vista ، Windows Server 2008 / 2011 ، ویندوز ایکس پی و … از سایر ویژگی های این نرم افزار کم حجم هستند .

WinUSB Maker نصب ويندوز از طريق يو اس بي توسط WinUSB Maker v1.8

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصربازی و آدرس asre-bazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 222002
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



برو بالای صفحه