آوا باکس وی باکس طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390
 
عصربازی
دانلودبازی وبرنامه آندرويد و کامپيوتر/کارتون ومستندو...
 

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0 cover طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Privacy Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

Privacy Eraser Pro حذف کامل اطلاعات ذخیره شده با Privacy Eraser Pro v9.82

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و … به بازار معرفی کنید.

 

MAGIX page and layout designer طراحی کارت های تبلیغاتی با MAGIX Page & Layout Designer 2013 8.1.4.25311

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

 

WebSite X5 Evolution طراحی وبسایت با Incomedia WebSite X5 Evolution 10.0.6.31

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 

Aiseesoft Blu ray Player پلیر قدرتمند و حرفه ای Aiseesoft Blu ray Player 6.1.30

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCHW3 مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

YouWave Android – به راحتی بازی ها و برنامه های موردعلاقه ی گوشی های آندرویدی خود را برروی ویندوزهای مایکروسافت اجرا کنید . برای اجرا نیازی به گوشی ندارید و در واقع یک شبیه ساز می باشد که کار با آن بسیار آسان است . بازیهای آندرویدی خود را با ویندوز اجرا کنید و این نسخه قابلیت چند نفره (آنلاین) بازی کردن را نیز دارد . به طور کلی این برنامه برای کسانی که قصد تست نرم افزارها و بازیهای آندروید را دارند بسیار مناسب است و از طریق آن با کاربردها و قابلیت های سیستم عامل آندروید آشنا می شوند . این نرم افزار برروی ویندوز های XP/Vista/7 نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد و از آندروید ۲٫۳ نیز پشتیبانی می کند .

 

YouWave Android اجراي برنامه هاي آندرويد برروي ويندوز با YouWave Android v2.0.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

XYplorer در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer اکسپلورر حرفه ای سیستم به نام XYplorer v10.50.0000

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید ویندوز خود را با استفاده از فلش و یا سایر وسیله های قابل حمل مانند مموری ، کارت های حافظه و … نصب کنید که در حالت عادی این کار عملی نیست . با استفاده از نرم افزار WinUSB Maker می توانید ویندوز خود را از طریق USB نصب کنید که این برنامه یو اس بی مورد نظر شما را دارای bootable می کند . ویندزو خود را از یک DVD ، پوشه نصب و یا یک فایل ISO انتخاب کنید و به آن قابلیت نصب شذن از طریق پورت USB را بدهید . پشتیبانی از کارت حافظه های بیشتر از ۱ ترابایت ، شناسایی خودکار پوشه نصب ویندوز ، پشتیبان کامل از درایو USB از جمله بخش بوت MBR ، قابلیت نصب ویندوزهای ۸ و ۷ ، Vista ، Windows Server 2008 / 2011 ، ویندوز ایکس پی و … از سایر ویژگی های این نرم افزار کم حجم هستند .

WinUSB Maker نصب ويندوز از طريق يو اس بي توسط WinUSB Maker v1.8

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

با برنامه مفید و کاربردی The Holy Quran Program در خدمت شما عزیزان هستیم که شما را قادر می سازد تا تمام آیات قران را بخوانید و در صورت مایل بودن آن ها را پخش نمایید تا بهتر ایات مبارک قرآن کریم را فرا بگیرید . این برنامه قابلیت های جالب و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد که قابلیت جستجو ، نمایش تعداد کلمات تکراری در قرآن و بسیاری از ویژگی های دیگر در این نسخه در درسترس هستند . این نسخه به دو زبان انگلیسی و عربی می باشد که امیدواریم از این برنامه مفید نهایت استفاده را ببرید .

 

The Holy Quran Program خواندن و گوش كردن آيات قرآن كريم با The Holy Quran Program v6.31

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

DVDFab Passkey نرم افزاری قدرتمند است که میتواند نسبت به رفع قفل های موجود روی دی وی دی ها اقدام کند. این نرم افزار میتواند روش های معروف قفل کردن دی وی دی ها و قفل گذاری های ناحیه ای را از پیشرو برداشته و امکان مشاهده کامل دی وی دی را برای شما فراهم آورد. بعد از شکسته شدن قفل دی وی دی مربوطه میتواند با انواع نرم افزارها آن را روی هارد دیسک خود کپی کنید یا اینکه توسط نرم افزارهای ریپ کننده آن را ریپ نماید. البته DVDFab Passkey میتواند محتویات دی وی دی قفل شده را از بعد بازگشایی به شما نمایش دهد. معروفترین روش های قفل گذاری دی وی دی ها روش های RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard می باشد که توسط این نرم افزار به راحتی قابل بازگشایی هستند.

 

dvdfab passkey شکستن قفل دی وی دی DVDFab Passkey 8.0.6.6 Final

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

arth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

 

Earth Alerts پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2012.1.16

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.

 

DFX Audio Enhancer افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی با DFX Audio Enhancer v10.134

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Smart Install Maker – توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه برنامه نویسی برای فایل ها و پروژه های خود فایل های نصب بسازید . با وجود سادگی نرم افزار ، فایل های ساخته شده با این برنامه می توانند به صورت حرفه ای و با حداقل حجم ممکن ساخته شوند . قادر خواهید بود تا برای فایل های Install خود کلیدهای میانبر ، اطلاعات و کلیدهای ریجستری ، فایل های .ini ، توافقنامه و … اعمال کنید و با نسب بالای فشرده سازی ، آن ها را در کمترین زمان ممکن آماده کنید .

 

Smart Install Maker ساخت فايل هاي اينستال توسط  Smart Install Maker v5.0.4

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

 

EASEUS Partition Master پارتیشن بندی آسان با EaseUS Partition Master Professional v9.1.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

SecurityCam v1.2.0.2 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی  Local  و هم از راه دور  Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.

 

SecurityCam تبديل وبكم به دوربين ضد سرقت با SecurityCam v1.2.0.2

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

SecurityCam v1.2.0.2 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی  Local  و هم از راه دور  Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.

 

SecurityCam تبديل وبكم به دوربين ضد سرقت با SecurityCam v1.2.0.2

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم.

 

bitdenfender internet security امنیت در دنیای آفلاین و آنلاین Bitdefender Internet Security 2013.16.29.0.1830

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Bitdefender Total Security محصول شرکتی قدرتمند و معروف که سال هاست یکی از برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محسوب می شود و همچنین چندین سال متوالی نیز توانسته رتبه ۱ بهترین آنتی ویروس را از نظر بسیاری از کارشناسان و مجلات فناوری نظیر پی سی مگ کسب کند. بسته Total Security در کنار چندین محصول دیگر این شرکت به عنوان کامل ترین نرم افزار امنیتی ارائه می شود که تمامی امکانات لازم جهت حفاظت در بالاترین سطح ممکن را به ارمغان می آورد. توضیحات کامل همه امکانات نرم افزار را در ادامه مطلب برای کاربران آماده نموده ایم.

 

bitdenfender totoal کامل ترین نرم افزار امنیتی Bitdefender Total Security 2013.6.29.0.1830

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Ad-Aware Free Antivirus آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) قدرتمندی محصول شرکت امنیتی Lavasoft می باشد که این محصولش را به طور رایگان عرضه می نماید. رایگان بودن این نرم افزار نقطه قوتی است که در کنار قابلیت های خوب این نرم افزار میتواند کاربران را به استفاده بی دردسر آن ترغیب کند. با دانلود و نصب این نرم افزار میتوانید فایل های آلوده را قبل از اینکه در ویندوزتان رخنه کنند از بین ببرید و اجاره فعالیت ویروس ها و تروجان ها را ندهید. همچنین با قابلیتی نظیر sandboxing میتوانید نرم افزارهای مشکوک را به صورت امن تست کنید و عملکرد آنها را بررسی و سپس به انها اجازه فعالیت دهید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار مجهز به Antivirus و Antispyware است. اسکن لحظه ای و زنده این نرم افزار تمامی فعالیت های ویندوز و فایل ها را زیر نظر خواهد گرفت و به صورت زنده از سیستم محافظت خواهد کرد. این نرم افزار از منابع سیستم به طور حداقلی استفاده میکند ، بنابراین سرعت سیستم را کاهش نخواهد داد. علاوه برا قابلیت ضد ویروسی ، نرم افزار دارای امکاناتی نظیر Safe Browsing و Download Protection نیز می باشد که به کاربر کمک میکند تا دنیای آنلاین نیز امنیت لازم را کسب کند. این نرم افزار به همراه یک فایروال میتواند امنیت کاملی را به کاربر ارائه دهد ، پس با نصب یک فایروال رایگان در کنار این آنتی ویروس رایگان ، امنیت کامل و بی دردسر را بدون نیاز به نقض قانون کپی رایت و کرکینگ ، داشته باشید.

 

ad ware free antivirus ضد ویروس و ضد جاسوسی Ad Aware Free Antivirus+ 10.4.43.4155

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Norton AntiVirus 2013 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۳ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.

 

Norton Antivirus 2013 20.3.1.22 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب Norton Antivirus 2013 20.3.1.22

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

 

bitdenfender antivirus plus آنتی ویروس قدرتمند Bitdefender Antivirus Plus 2013.16.29.0.1830

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد.
در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2013 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

 

avira antivirus premium 2013 دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

KMSnano برنامه ای ایده آل برای فعال سازی (کرک کردن) ویندوز ۸/۷ و همچنین آفیس ۲۰۱۰/۲۰۱۳ می باشد که برای استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دستی کاربر نمی باشد و تمام مراحل کرک کردن در چند دقیقه به صورت خودکار انجام می گیرد . یکی دیگر از مزیت های این برنامه عدم نیاز به اینترنت می باشد و قابلیت فعال سازی به صورت آفلاین را نیز دارد . در ادامه می توانید لیست برنامه هایی را که با این برنامه می توانید کرک کنید را مشاهده نمایید .

 

KMSnano فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 توسط KMSnano v20.1 Final

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

avast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.

 

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!

 

Lectora Learning برترین نرم افزار ایجاد ویدیوهای آموزشی Lectora Inspire Authoring Software 11.8835

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 

Trillian مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16

 

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16.3 Final

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصربازی و آدرس asre-bazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 221997
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



برو بالای صفحه